Zdrowa Dieta – Kiełki Fasoli

Smaczna i zdrowa kuchnia azjatycka bazuje na składnikach, które swą wartością odżywczą mogą zaskoczyć każdego. W gronie tych produktów, które tak często uwzględniają przepisy na orientalne potrawy, bardzo często pojawiają się kiełki fasoli. Co może zyskać nasza dieta w chwili, gdy kiełki fasoli zaczną się w niej pojawiać regularnie?

Kiełki fasoli to pyszny, chrupiący i zdrowy dodatek do wielu potraw. Często pojawiają się one w przepisach na popularne sałatki i surówki, jako alternatywa dla mniej zdrowych grzanek. Kiełki fasoli można też z powodzeniem wykorzystywać jako dodatek do warzywnych potraw przyrządzanych na patelni. Dania takie tworzą ciekawą kolekcję potraw, z którymi w wielu rejonach świata kojarzona jest kuchnia azjatycka. Są to dania smaczne, aromatyczne oraz zdrowe, zatem ich rosnąca popularność dla nikogo nie powinna być większym zaskoczeniem. Jak dieta z kiełkami fasoli wpływa na nasze zdrowie? Ten chrupiący i dietetyczny przysmak może korzystnie wspierać nasz organizm i pomagać nam w utrzymaniu dobrej formy. Wynika to m. in. z faktu, iż kiełki fasoli są bardzo dobrym źródłem witaminy C – substancji mającej ogromny wpływ na nasz układ immunologiczny. Witamina ta jest jednocześnie bardzo dobrym przeciwutleniaczem, dzięki czemu zajmuje ważne miejsce w diecie mającej chronić nas rozwojem chorób nowotworowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *